دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید

FastDic اپلیکیشینی است که به‌تازگی به لیست دیکشنری‌های فارسی اندروید اضافه شده است. بیش از ۸۰ هزار لغت را می‌توانید در FastDic پیدا کنید. همه این اطلاعات بدون نیاز به اتصال به اینترنت، قابلیت مشاهده و ترجمه را دارد. دقت فرمایید نرم افزار مشابه نظیر این نرم افزار وجود ندارد که دیکشنری آفلاین فارسی به انگلیسی باشد.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                            



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار دیکشنری را برای شما آماده کرده ایم .ذ یک دیکشنری جامع انگلیسی به انگلیسی همراه با توضیحات انگلیسی. این نرم افزار به دلیل تقاضای زیاد کاربران در سایت قرار گرفت. نرم افزار بسیار کاربردی است.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                      



ادامه مطلب ...


با سلام خدمتک کاربران عزیز. طبق درخواست هایی که شما کاربران داده بودید که چرا دیکشنری فارسی به انگلیسی نمیذارید بالاخره نرم افزار دیکشنری محبوب فارسی به انگلیسی را برای شما قرار دادیم. دقت فرمایید که ابتدا باید نرم افزار دیکشنری قدیمی afarsi را از گوشی خود حذف کنید سپس این نرم افزار را جایگزین آن نمایید. نرم افزار کاملا سالم و تست شده بر روی 3 گوشی است.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s -LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                            



ادامه مطلب ...


دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, :: 23:37 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار مرورگر را برای شما آماده کرده ایم. دقت فرمایید که این مرورگ بسیار زیبا و قشنگ است. و طراحی زیبایی دارد. و هم اکنون رتبه ششمین مرورگ را در آندروید مارکت به دست آورد. ولی اگر میخواهید که از فیلترینگ بگذرید باید مرورگ bolt را از سایت ما دانلود کنید.

تست شده بر روی: LG optimus one -htc sensation

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

                                                         



ادامه مطلب ...


سلام میکنم خدمت کاربران عزیز. نرم افزار ترجمه گوگل را برای شما آماده کرده ایم. دقت کنید که برای کار کردن با این نرم افزار نیاز به اینترنت دارید. نرم افزار خوبی برای کسانی است که انگلیسی خوب بلد نیستند. دقت کنید که این نرم افزار google translater است و انتظار نداشته باشید تا تمامی جملات را برای شما دقیق دقیق ترجمه کند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                           



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار دیکشنری آکسفورد که دیکشنری بسیار معروفی است را برای شما آماده کردیم. این دیکشنری انگلیسی به فارسی است. پیشنهاد میکنم دانلود کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation - LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

دقت داشته باشد که این دیکشنری قابلیت تلفظ کردن کلمات را دارد.

                            



ادامه مطلب ...


با عرض سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزار دیکشنری را برای شما دوستان عزیز تدارک دیده ایم که بدون نیاز به اینترنت میتوانید معنی کلمه مورد نیاز خود را دریابید. این دیکشنری به هیچ عنوان  مشکل ندارد و بدون هیچ رجیستری است. هم اکنون میتوانید این دیکشنری بسیار زیبای  و انگلیسی به فارسی را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

                                    

پسورد فایل: www.mobileprograms.mihanblog.com

لینک دانلود مستقیم:

http://20uploads.com/files/1390/shahrivar/aFarsi-v1-0-mobileprograms-mihanblog-com-.zip



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت كاربران عزیز. نرم افزار كیبورد اچ تی سی را برای ورژن آندروید 1.5 به بالا برای شما دوستان عزیز آماده كرده ایم. این كیبرد خیلی جالب است. و كیبورد اچ تی سی است. مطمئنا از كار كردن با كیبورد اچ تی سی بسیار لذت خواهید برد. هم اكنون میتوانید این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت mobileprograms دانلود كنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

تست شده بر روی: LG optimus one

                             



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزاری را كه ما برای شما عزیزان محیا كرده ایم نرم افزاری است كه شما میتوانید به وسیله آن اس ام اس فارسی بدید. یعنی با هر گوشی آندرویدی میتوانید . ولی بنده فكر كنم فقط كاربران اچ تی سی به آن نیاز داشته باشند. اگر در كار كردن با نرم افزار مشكلی داشتین فقط كافیست تو قسمت پیشنهاد ویژه كامنت بگذارید كه من كار با این نرم افزار را بلد نیستم. فقط همینی رو كه گفتم رو تایپ كنید. اونوقت ما برای شما عزیزان توضیح میدهیم. هم اكنون میتوانید ابن نرم افزار را از سایت mobileprograms به راحتی دالنود كنید.

تست شده بر روی:htc sensation

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

                                  



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 16:6 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت دوستان عزیز. امیدوارم حالتون خوب باشه. ازتون میوام كه تا آخر این مطلب را بخوانید چون خیلی مهم است. نرم افزاری را كه ما برای شما عزیزان تدارك دیده ایم نرم افزار best dictionary است. كه با حجم 26 مگابایت عرضه شده است. دقت كنید كه این دیكشنری یك دیكشنری كاملا جامع است. یعنی یك دیكشنری كامل كامل است. حتی برای شما تلفظ به زبان آمریكایی و انگلیسی هم میكند. این نرم افزار ویژه سایت mobileprograms است و مطمئن باشی خیلی محبوب است. سایت mobileprograms این دیكشنری را به صورت رایگان تقدیم شما میكند. دقت كنید كه نصب كردن این دیكشنری به این آسانی ها هم نیست. هنگامی كه فایل را دانلود كردید در پوشه ای كه باز میكنید یك راهنمای نصب وجود دارد كه اسمش learn است. یعنی وقتی فایل را باز میكنید برای نصب دیكشنری باید ابتدا آیكون learn را باز كنید آموزش را به دقت بخوانید سپس نصب كنید. ما این نرم افزار را بر روی دو گوشی htc sensation و LG optimus one تست كردیم  و جواب داد. فقط میگویم نصبش زیاد سخت نیست اما باید به دقت تك تك مراحلی را كه ما برای شما در هنگام نصب نوشتیم و آموزش دادیم را بخوانید. دقت كنید این نرم افزار بدون كاور است چون فعلا در هیچ سایتی موجود نمیباشد.این دیكشنری به جرئت میشه گفت بهترین دیكشنری تولید شده توسط شركت آندروید است. هم اكنون میتوانید این دیكشنری را از سایت mobileprograms دانلود كنید.

تست شده بر روی گوشیهای: htc sensation - LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه بروید

                                 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب